Visita de la Fundació Mercé Pla a l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar.

El passat dijous 9 de maig la Fundació Mercè Pla va visitar el nostre Centre.

Per atendre com cal aquesta visita que es realitza cada any l’alumnat de Primer de Batxillerat  va organitzar diferents activitats: jocs individuals i col·lectius.

Tot plegat va estar una gran experiència per als visitants i també per al nostre alumnat. Gràcies a activitats com aquestes podem apropar la realitat de l’esport adaptat a les aules i viure una experiència real d’esport.

La visita va acabar amb un vermut de cloenda i una foto de grup per al record. Esperem una propera visita el pròxim curs i agraïm a tots els participants l’assistència.

Podeu trobar més informació de la visita al Bloc de Pep Casanova.