Servei Comunitari: Concurs del Logotip Projecte Erasmus +

CETE+ « Consorci Europeu per a la Transformació Educativa »

El projecte de Servei Comunitari de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar ha estat seleccionat, juntament amb altres centres de tota Catalunya, per tal de participar en un Erasmus+.

Els 88 centres participants al CETE+ han de participar en la creació del Logotip del projecte a través d’un concurs de Logotip.

Els objectius del concurs son donar a conèixer a tota la comunitat educativa que s’està treballant per la internacionalització del seu centre educatiu de Catalunya, la millora de la qualitat educativa i crear el sentiment de pertinença al projecte en la comunitat educativa.

El concurs del logotip es durà a terme per part de l’alumnat de 4t de la ESO del Servei Comunitari que cursa l’optativa de Disseny. La professional responsable del seguiment dels alumnes en el desenvolupament i creació del disseny del logotip serà la la professora de disseny Marta Prieto.

L’activitat es desenvoluparà en diverses fases:

1. Activitat de sensibilització a l’aula
  2. Creació i disseny del Logotip
  3. Votació i tria del millor Logotip de cada centre
  4. Votació selecció del millor Logotip del CETE+

A continuació es detallen quines seran les bases del concurs:

• Format:
  • Mida: La imatge ha de tenir prou qualitat com per ser impresa en format gran.
  • Large: 1200 x 1200 px      Medium: 820 х 820 px      Small: 170 х 170 px
  • Tècnica:
  • Qualsevol, digital o física (però s’ha d’enviar en JPEG o PNG).
  • Color: Màxim 3 colors (+ el blanc). Un ha de ser necessàriament el blau, el color de la UE: 0/51/153 – hexadecimal: 003399.
  • Ha d’incloure l’acrònim CETE+.
  • Ubicació:
  • L’acrònim CETE+ pot anar a dalt, a baix o a un costat.
  • Requisit:
  • Els logotips hauran de ser originals, inèdits i obra de l’alumnat.

Els/Les finalistes i el guanyador o la guanyadora de la fase final obtindran un diploma acreditatiu.

Així mateix, els premis per als grups de l’alumnat finalista i per al grup de l’alumne/ guanyador/a consistirà en un val per gaudir d’alguna activitat lúdica-educativa.

L’alumne/a finalista de cada centre també obtindrà un diploma acreditatiu del consorci CETE+

El logotip guanyador serà la imatge que representarà el consorci CETE+ durant els propers 7 anys i es posarà a tot el material generat.

Neus Barrera

Pili Salvadó