SEGELL DE QUALITAT PER AL PROJECTE ETWINNING “USING SMARTPHONE SENSORS TO DO A RESEARCH”

Aquesta setmana hem rebut la notícia que el “Servicio Nacional de Apoyo” d’eTwinning ens ha atorgat el Segell de Qualitat a les professores que hi hem participat, Neus Barrera, Marina Martínez i Anna Valle, i a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. L’equip francès del Lycée Jean Monnet, d’Yzeure, l’escola amb qui treballàvem, encapçalat pel seu professor Christian Manin, també ha rebut el Segell de Qualitat francès.

Aquests premis són una manera de reconèixer el nivell de les activitats per a docents i centres educatius, i mostren de manera pública el compromís del centre educatiu amb al qualitat i l’apertura a la cooperació europea. Són indicatius que el projecte ha arribat als estàndards nacionals d’innovació pedagògica, integració curricular, cooperació entre centres associats, ús de la tecnologia, i resultats, repercussió i documentació del projecte.
Si esteu interessats a conèixer alguna cosa més sobre el projecte premiat, podeu visitar l’article que vam penjar al Bloc del Departament de Ciències.