QUINQUENNALS 2019 I SERVEI COMUNITARI

El Servei més especial

La passada setmana els alumnes de 4t d’ESO que formen part del projecte Aprenem Junts van iniciar el seu Servei Comunitari d’una manera diferent i molt especial. Enguany, per primer cop, l’alumnat del nostre centre va participar activament en l’organització i desenvolupament de les Festes Quinquennals 2019.

Del 3 a l’11 d’octubre tot l’alumnat va culminar una tasca que va començar aquest estiu amb un seguit d’entrevistes als veïns del municipi. A partir d’aquí, van elaborar uns dossiers amb informació completa i detallada sobre els treballs que s’estaven realitzant a cadascun dels carrers del nostre poble.

Durant els dies en què els carrers van estar engalanats, els alumnes, dividits en petits grups, van ser els encarregats de repartir plànols i d’informar als visitants sobre les decoracions i treballs fets a cada carrer.

L’experiència va ser del tot positiva i enriquidora. Tots i totes van viure les Festes d’una manera que mai oblidaran, sentint-se part activa de la societat canareva i compromesos en la comunitat que els envolta.

Moltes gràcies a tots i a totes!!

Neus Barrera Esteller

Pili Salvadó Rosell