Quinquenals Alcanar 2019

Aquest any, aprofitant la celebració de les Quinquenals d’Alcanar, l’Institut Sòl-de-Riu ha volgut col·laborar en la realització del Rosetó de l’Ermita del Remei amb les tècniques tradicionals amb les quals es fan els tapissos típics del poble. Els alumnes, professors i personal PAS, van aportar el seu granet de sorra durant la celebració de la diada de Sant Jordi, en la setmana cultural 2019 i en moments puntuals al llarg del curs passat. El procés de creació del rosetó es va anar fotografiant, de tal manera que en el següent vídeo es pot veure com a poc a poc, acaba formant-se amb la implicació i participació de més de 300 persones.

A més, l’alumnat del projecte Hort ecològic de 4t d’ESO i de l’optativa de mediació de 3r d’ESO, i els seus professors i professores van realitzar un mural a la tanca lateral del pati de l’institut i van decorar la vorera amb flors, alhora que els veïns i veïnes del carrer preparaven les seves catifes i decoracions.

Bones festes quinquenals!

Institut Sòl-de-Riu.