Primera Sortida del projecte Tutoria Entre Iguals 2019/2020.

El passat 31 d’octubre de 2019 l’alumnat de primer d’ESO i els alumnes tutors de tercer d’ESO van realitzar la primera sortida del projecte Tutoria Entre Iguals (TEI).

En aquesta sortida l’alumnat va poder conviure i enfortir la relació entre els 30 voluntaris de tercer d’ESO i els seus «fillols» de primer d’ESO.

En una primera activitat l’alumnat va realitzar una gimcana per tal d’assignar-se 3 «fillols» de primer d’ESO per tutor o «padrí» de tercer d’ESO. Després d’esmorzar van realitzar més activitats com tir en arc i pont tibetà. L’alumnat s’ho va passar molt bé.

Cal agrair a l’AFA de l’INS Sòl-de-Riu per el seu suport econòmic en aquesta sortida. Aquesta entitat ha col·laborat finançant el transport i ha fet possible que, juntament amb el mateix centre, el preu d’aquesta activitat sigui pràcticament simbòlic (el preu va ser de 5€).

A partir d’aquest punt i ja fetes les assignacions de «padrins» i «fillols» anirem realitzant diferents accions en tutories per portar el seguiment d’aquest acompanyament. A més, en el segon trimestre realitzarem un altra sortida que ja va ser un èxit el passat curs: «Gimcana Puig Gros».

Finalment, recordem que aquest projecte el vam iniciar el curs passat i per aquest segon any tenim previst consolidar les accions fetes (voluntariat, sortida TEI inicial, accions tutoria, gimcana «Puig Gros», pintada mural Promoció TEI) i incorporar-ne alguna de nova.