Premis Treballs de Recerca de Batxillerat

El treball de recerca és un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l’alumnat de batxillerat amb l’orientació i seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca.

L’alumnat de Batxillerat del nostre Centre  ja ha estat qualificat pel seu Treball de Recerca després de moltes hores d’esforç i dedicació. A partir d’aquest punt, els nois i noies de Batxillerat estan prop d’aconseguir finalitzar el que per a molts serà la darrera etapa formativa al poble.

Aquest  Treball de Recerca ha estat valorat per un tribunal i pels propis alumnes. La constància i neguit per un esperit de recerca i investigació, els ha conduit al fruit d’una feina ben feta que no té perquè quedar-se en una simple nota numèrica.

Així doncs, des de l’Institut us volem convidar a que aquesta  feina no acabi aquí. Per tant, us invitem a participar en els nombrosos premis adreçats a aquests fantàstics Treballs de Recerca que s’han realitzat aquest curs. Per aquest motiu us deixem un enllaç des d’on poder consultar i, si s’escau participar:

premis TRbat

Enhorabona a tot l’alumnat de Batxillerat per la seva bona feina. Ànims i endavant!