MATRÍCULA CICLES FORMATIUS CURS 20/21

Alumnes preinscrits amb plaça assignada

de l’1 al 7 de setembre de 2020

• OMPLIR EL FORMULARI ( formulari ) i enviar-lo telemàticament
  • ENVIAR PER CORREU ELECTRÒNIC A L’ADREÇA e3007087@xtec.cat     els següents documents, escanejats o fotografia. (Només aquells documents que no es van aportar en la preinscripció)
  • 1 fotografia de tamany carnet.
  • DNI, NIE, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a.
  • Targeta Sanitària de l’alumne/a.
  • DNI, NIE, passaport o altres documents d’identitat del pare, la mare o el tutor/a real. (Si l’alumne és menor d’edat)
  • NUSS. (Número d’Usuari de la Seguretat Social)
  • En el cas d’alumnes procedents d’altres centres, caldrà que aportin documentació justificativa de l’accés, certificat notes ESO, prova accés….
  • Pagament assegurança escolar: 1.12 €. Es farà efectiu en la secretaria del centre a partir del dia 14 quan comencen les classes.

SI HEU DE FER ÚS DEL SERVEI DE TRANSPORT, CAL QUE OMPLIU EL FORMULARI I ADJUNTEU LA DOCUMENTACIÓ CORRESPONENT. (ENLLAÇ AL TRANSPORT ESCOLAR)

PER QUALSEVOL DUBTE US PODEU ADREÇAR AL CORREU DE CENTRE  e3007087@xtec.cat o TRUCAR AL TELÈFON  605 88 83 63