II Concurs de Pessebres

Un any més, l’alumnat de religió del centre, coordinats per la professora Pili Salvadó, hem realitzat a la matèria de religió el projecte del pessebre. Un dels punts d’aquest treball ha consistit en l’elaboració d’un pessebre amb material reciclat.

Una vegada acabats, els i les participants han exposat el seu pessebre a l’entrada del centre per tal de que el jurat, format pel professorat del centre, pugui deliberar i votar al més elaborat.

L’alumnat de religió de 1r de batxillerat hem estat els que hem organitzat el projecte aquest curs i també les bases del concurs.

Tot seguit us mostrem tots els pessebres que han realitzat els alumnes de religió i com no, el pessebre guanyador, que ha estat l’elaborat pels nostres companys i companyes de religió de 3r d’ESO B. Moltes felicitats!.

Pessebre guanyador