El Servei Comunitari enceta un nou projecte

Apadrinament lector amb els més menuts

Aquesta setmana el Servei Comunitari de l’Institut Sòl-de-Riu torna a estar d’enhorabona ja que iniciem una nova aventura amb uns companys molt especials. A partir del dimarts 1 de març col·laborarem amb el projecte de l’escola Joan Baptista Serra “Dinamitzem la Lectura”.

A través de l’apadrinament lector, els nostres alumnes de 4t d’ESO seran els encarregats de potenciar el gust per la lectura als alumnes de 6è de primària. De forma quinzenal, els estudiants compartiran 30 minuts de lectura a la Biblioteca Trinitari Fabregat, on els més grans seran els encarregats de guiar i ajudar als més menuts amb les seves lectures. D’aquesta manera, es vol afavorir la competència lectora dels més petits i fomentar l’hàbit lector.

Cal destacar, que a partir del dimecres dia 2 de març d’escola Marjal de Les Cases d’Alcanar també s’unirà a l’apadrinament lector. Per tant, els alumnes més grans de les Cases, també rebran l’ajuda dels alumnes de 4t d’ESO que provenen d’aquest nucli de la població. Les trobades d’aquests alumnes es faran a la seu filial de la Biblioteca Trinitari Fabregat a Les Cases d’Alcanar.

Amb tot plegat, esperem poder impulsar l’èxit educatiu de tots els alumnes participants en el projecte i construir una comunitat educativa forta i unida.

A continuació us mostrem les imatges de la xerrada que van realitzar Dolors Esteller i Anna Prades de l’Escola Joan Baptista Serra als nostres alumnes de 4t d’ESO del Servei Comunitari.

Neus Barrera

Pili Salvadó