Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial

L’alumnat de 4t del Servei Comunitari ha demostrat un curs més la seva generositat.

Tots plegats el passat dilluns 21 de març hem recordat una creença japonesa molt especial, per tal de commemorar el Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial.

L’alumnat, seguint una tradició i creença japonesa, va confeccionar una pluja de grues que decorarà el hall de l’institut durant tota la setmana, per tal de rebutjar tot tipus de discriminació.

A continuació us expliquem aquesta creença:

També es va elaborar un vídeo que visualitzaran totes les classes de tutoria per tal de treballar i conscienciar a l’alumnat de la importància del respecte envers totes les persones que formem part d’aquest món.

Volem agrair al professor del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions i Manteniment Electromecànic, Ximo Alonso i al seu alumne, per ajudar-nos a penjar les grues al sostre.

A continuació us mostrem algunes imatges i el vídeo, elaborat pels alumnes de 4t B del Servei Comunitari i editat per l’alumne Raul Gabor.