Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

El dia 2 de maig se celebra el dia contra l’assetjament escolar. Des de l’institut Sòl-de-riu duem a terme diverses activitats per conscienciar l’alumnat d’aquesta problemàtica i ajudar-los a resoldre els conflictes de forma adequada. Aquest curs s’han realitzat tallers sobre el bullying tant per a l’alumnat com per a les famílies. Hem creat la figura dels Líders de convivència, alumnes de 1r cicle d’ESO que ens ajuden a resoldre conflictes i a detectar alumnes vulnerables i s’ofereixen com a suport per fer-los costat. I també tenim l’optativa de Mediació a 3r d’ESO de la qual surten equips d’alumnes mediadors que ajuden a resoldre conflictes entre alumnes.

Per a reivindicar aquesta diada, durant el canvi de classe ha sonat la cançó de Xiula contra l’assetjament, els Líders de convivència han passat a presentar-se per les classes del seu curs i l’alumnat que participa en el projecte de Mediació ha visitat les aules per a recordar que els alumnes del centre hi poden comptar per a resoldre conflictes que sorgeixen a l’institut.