Criteris Avaluació adaptats a la COVID-19

Us comuniquem que a causa de la situació excepcional produïda per la COVID-19 i seguint les instruccions del Departament d’Educació, hem adaptat els Criteris d’Avaluació de les matèries impartides a cadascun dels Departaments Didàctics en tots els nivells educatius que impartim en el nostre centre.

Aquesta modificació permetrà avaluar al nostre alumnat en aquest darrer tram del curs i, especialment, en l’Avaluació Final i Extraordinària d’una manera adaptada a les activitats i proves d’avaluació en línia que estem realitzant actualment.

Podreu consultar aquesta informació en la pàgina web del nostre centre entrant en el menú a cada Departament Didàctic. Per facilitar l’accés també us deixem un enllaç en aquesta notícia per poder-hi accedir.

Cal recordar de manera molt sintetitzada que aquest tercer trimestre ha de servir per recuperar matèries pendents de la primera i segona avaluació i/o per millorar la qualificació final del curs. Cal aclarir que, tal i com marquen les instruccions del Departament d’Educació, en cap cas es produirà un aprovat general.

Al mateix temps, l’alumnat podrà seguir les instruccions de cada Departament Didàctic per tal de poder recuperar aquestes pendents d’aquest curs o, fins i tot, de cursos anteriors. Aquest fet no és una novetat el la rutina acadèmica dintre d’un curs, però sí que ho és la forma en la que s’hauran de recuperar. Per aquest motiu caldrà seguir les instruccions del professorat de cada matèria i, si s’escau, consultar aquests criteris d’avaluació adaptats que teniu disponibles.