Convocatòria dels ajuts individuals de desplaçament.

Benvolgudes famílies,

Us facilitem informació que pot ser del vostre interès relativa a les sol·licituds d’ajuts individuals de desplaçament (AID) a centres educatius del curs 2020-2021, concretament:

El termini de presentació d’aquestes sol·licituds d’ajut va del 6 al 23 d’abril de 2021, ambdós inclosos.

Les famílies hauran de presentar les sol·licituds directament al Consell Comarcal del Montsià, bé per correu electrònic o bé, presencialment, demanant cita prèvia a aquest enllaç, tal com s’indica al full d’instruccions que s’ha afegit a la pàgina 4 de la sol·licitud.

En el tema de la documentació que cal presentar ens remetem al document d’instruccions que us hem adjuntat i que preveu tres situacions:

  1. A l’alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2020-2021, i que no hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:
    1. La sol·licitud emplenada i signada que s’esmenta al punt 1 del document d’instruccions internes
  1. A l’alumnat sol·licitant que ja hagi sol·licitat ajut de menjador el curs anterior, el 2020-2021, i que hagi canviat de residència o de situació familiar, ha de presentar:
    1. La sol·licitud emplenada i signada que s’esmenta al punt 1 del document d’instruccions internes
    2. La documentació que justifiqui la variació familiar (nous convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, noves resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat Documentació específica del document d’instruccions internes.  Si ha sol·licitat ajut de menjador o llibres durant el curs 2019-2020 i ha aportat aquesta documentació, no cal aportar-la.
  1. A l’alumnat sol·licitant que demana per primer cop aquests ajuts, ha de presentar:
  1. La sol·licitud emplenada i signada que s’ha esmentat al punt 1 del document d’instruccions internes
  2. Els documents d’identitat de la unitat familiar que s’esmenten als punts 2 i 3 del document d’instruccions internes. Si l’alumne ha sol·licitat ajut de menjador o llibres del curs 2020-2021 i ha aportat aquesta documentació, no cal aportar-la.
  3. Si cal, altra documentació (convenis reguladors, custòdies compartides, certificats de defunció, resolucions de discapacitat, resolucions d’acolliment), que s’especifica a l’apartat Documentació específica del document d’instruccions internes. Si l’alumne ha sol·licitat ajut de menjador o llibres del curs 2020-2021 i ha aportat aquesta documentació, no cal aportar-la.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>