Convalidacions per Estudis de Música curs 20/21

Us informem dels trets més significatius, a fi que els tinguéssiu en compte a l’hora de fer la sol·licitud online de la convalidació i/o reconeixement dels estudis de Música, per al curs 2020-2021:

Es pot sol·licitar convalidació i/o reconeixement dels estudis de música, si compliu la normativa, per a les següents matèries:

– Totes les hores de matèries optatives de 1r a 3r de I’ESO (2 hores per cada curs d’acord amb el currículum actual).
– Música (matèria comuna a 1r i 2n de I’ESO).
– Una matèria optativa a 4t d’ESO (3 hores).
– A 1r i 2n de Batxillerat es poden convalidar matèries de la franja d’específiques (fins a un màxim de 4 hores per curs).

No es poden convalidar i/o reconèixer les matèries de Religió i de Cultura i valors ètics.

Terminis per sol·licitar la convalidació i/o reconeixement:

– Recollida d’impresos de sol·licitud online: a partir de 21.09.2020.
– Termini de lliurament de les sol·licituds: fins al 25.09.2020.

Formulari accés a la sol·licitud

Caldrà lliurar el certificat que acrediti els estudis de música de l’alumnat per correu electrònic a:  secretaria@institutsolderiu.cat

Recordeu que la convalidació no serà efectiva fins que es lliuri la resolució corresponent, per tant, l’alumnat haurà d’assistir a la classe fins que es resolgui la seva sol·licitud. Tan bon punt l’alumnat tingui la resolució favorable se li lliurarà un document a signar per tal d’autoritzar les entrades i sortides del centre si aquestes convalidacions coincideixen a primeres o darreres hores.

Per qualsevol aclariment podeu trucar a la secretaria del centre al telèfon 977 73 10 26 o consultar per correu electrònic a secretaria@institutsolderiu.cat.