Compra de llibres AFA curs 20/21

Benvolgudes famílies i/o representants de l’alumnat de l’Institut Sòl-de-Riu:

Aquest any, davant la situació d’excepcionalitat i les complicades circumstàncies en les quals ens trobem, provocades per la COVID-19, per tal de poder garantir la màxima seguretat per a tothom, des de l’AFA hem pres la decisió de fer la venda i distribució dels llibres d’ESO, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS per al curs 2020-21 a través de la web GARMAR. En aquesta pàgina es podran fer de manera molt senzilla les comandes “online” dels llibres que vulgueu.

A continuació us mostrem amb detall els passos que s’hauran de seguir per tal de poder fer la compra:

1- Entrar a l’adreça: https://garmar.net

2- Comprar llibres.
3- Registrar-se. Aquí s’hauran d’introduir les dades del pare/mare i/o representant de l’alumne o alumna.
4- Quan ja esteu registrats, s’hauran d’introduir les dades (nom i  cognoms) de cadascun dels fills matriculats al centre i al costat el número de soci de l’AFA que consta al carnet.
En cas de no tenir carnet de soci (per exemple serà el cas dels alumnes que cursaran 1r d’ESO) s’haurà de posar el número 0.

A continuació “Guardar”.

5- Nova comanda. En aquest cas ens demanarà el codi de centre i haureu de posar el següent: AFASOLDERIU2021
6- Escull el curs del fill en qüestió
7- Seleccionar els llibres que es vulguin comprar “afegir cistella
8- Al finalitzar la comanda anar a caixa
9- Omplir dades de facturació comprovant que estigui tot correcte i pagar
*Automàticament Garmar confirmarà per E-MAIL la compra i enviarà la factura.

ACLARIMENTS:

-Tots els ISBN amb un asterisc al costat indiquen que els llibres són els mateixos que els del curs anterior.
-En el cas que algú ja tingui un llibre que pot aprofitar del curs anterior caldrà que compri només la llicència digital.
-Els que compren el llibre nou la llicència digital ja està inclosa.
-Les despeses d’enviament aniran a càrrec de l’AFA.
-La comanda de llibres es rebrà a casa.
-Tothom s’haurà de fer soci per poder comprar i gaudir del descompte en el preu dels llibres (els que no es faran socis no podran fer la compra, ja que, legalment, l’AFA no pot vendre als que no són socis).
-La quota de soci són 12€.
-La web també dóna l’opció de fer-te soci encara que no hagis de comprar cap llibre.
-La web s’obrirà el dia 1 de juliol i romandrà activa per fer comandes fins al 19 de juliol.
-En el cas d’haver de fer alguna devolució està PROHIBIT obrir el plàstic protector dels llibres que s’hagin de tornar, ja que si està obert o trencat GARMAR no se’n farà
responsable i la devolució no es podrà fer.

L’AFA estarà al vostre servei per a qualsevol dubte o ajuda que pugueu necessitar per poder fer la compra. Telèfons de contacte: