Arranquem el Servei Comunitari a l’Institut Sòl-de-Riu

Concurs Logos

Iniciem un nou curs escolar i amb ell, el projecte més esperat per als alumnes de 4t de la ESO, el Servei Comunitari. Tots ells han començat amb molta il·lusió i amb moltes ganes. Prova d’això ha estat el concurs de logos que hem organitzat com a coordinadores, Neus Barrera i Pili Salvadó.

Els alumnes han dissenyat diferents imatges per tal de definir el Servei Comunitari.

L’elecció del logos guanyador ha estat una tasca molt difícil, degut a l’alt nivell dels participants. Aquí teniu els dos finalistes i el guanyador.

Felicitem a tot l’alumnat participant.

Tercer lloc: Àgueda Q. Alumna de 4t C

Segon lloc: Aya O. Alumna de 4t B