Acte de Cloenda del Servei Comunitari i Graduació de 4t d’ESO

Un any més hem arribat a final de curs i ens retrobem per celebrar la cloenda del Servei Comunitari i la graduació de final d’etapa de l’alumnat de 4t d’ESO.

L’acte va tenir lloc el dia 14 de juny a l’Institut Sòl-de-Riu. L’alumnat de 4t d’ESO va estar acompanyat per les seves famílies, el seu professorat i també vam comptar amb la presència de Joan Roig, Alcalde d’Alcanar; Maribel Ramon, regidora d’educació; Carlos Salvadó, director de l’institut Sòl-de-Riu; membres de l’equip directiu; Emi Serret, representant del centre de recursos del Montsià; representants de l’AFA i representants de les entitats en les quals col·laborem des de fa temps, la Biblioteca Trinitari Fabregat, la Fundació Mercè Pla, l’Onada i l’equip d’apadrinament lector de l’Escola Joan Baptista Serra d’Alcanar.

Va ser una jornada inoblidable on els alumnes de 4t d’ESO van tancar la seva etapa com a participants del Servei Comunitari i com a alumnes de l’Educació Secundaria Obligatòria.

Tots i totes les presents vam gaudir de les vivències que ens van explicar alguns dels alumnes participants del projecte, i van aconseguir emocionar-nos. També es va recordar la tasca que fa tot el professorat de l’Institut a l’últim curs d’aquesta etapa.

Agraïm a totes aquelles persones que ens van acompanyar en aquest dia tan especial.

Les fotos dels grups han estat efectuades pel fotògraf d’Alcanar, el senyor Àlex Espuny.

Tot seguit us mostrem un recull d’imatges d’aquest acte.