Xerrada; Planta-li cara a la fam: Sembra

El passat 5 de desembre els alumnes que cursen la matèria de religió de l ‘Institut Sòl de Riu d’Alcanar van assistir a una conferència a càrrec de la senyora Maria Balart, vicepresidenta de Mans Unides i responsable de l’àrea d’educació per al desenvolupament.

La xerrada, “Planta-li cara a la fam: Sembra” tractava sobre el malbaratament dels aliments i estava complementada  amb l’exposició de Mans Unides que al dia d’avui encara podeu veure al vestíbul de l’ institut. Des d’aquí vull agrair l’ajuda de l’alumnat de 3r que em va ajudar a muntar l’exposició.

Per tal de preparar l’alumnat prèviament a la xerrada vam treballar a les classes de religió tots els continguts de l’exposició(amb el suport de vídeos i guies de treball).

Des de l’ Institut Sòl de Riu, volem donar les gràcies a la senyora Maria Balart i a Mans Unides, per la seva visita i per la gran tasca humanitària que realitzen.

Pili Salvadó
Professora de Religió