Mobilitzats amb mSchools!

Captura

Per 3r any consecutiu els alumnes de la matèria optativa “INFORMÀTICA” de 4t d’ESO participaran en el programa mSchoools.

El programa “mSchools” és una iniciativa mixta pública-privada, impulsada per la Fundació Mobile World Capital Barcelona, amb la col·laboració de la Generalitat, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA.

MobileWorldCapitalBCN_LogoL’eix fonamental d’aquestes propostes és un projecte col·laboratiu al llarg del qual els alumnes integren els continguts propis de les assignatures o unitats formatives amb l’objectiu de resoldre un problema proper a l’alumnat mitjançant la seva anàlisi, el desenvolupament de la idea i la proposta d’aplicació que es basarà en l’ús de la tecnologia mòbil.

El programa té diferents fases i acaba amb l’elaboració d’un projecte, en aquest cas es tracta d’una APP, que es podrà presenta a “APP AWARDS” durant el mes de juny.

Albert Barceló. (Cap de Departament de Tecnologia)