IV Jornades d’ocupació i economia d’Alcanar

IMG-20150508-WA0010 IMG-20150508-WA0013

El passat 27 d’abril, dins del marc de les IV Jornades d’ocupació i economia d’Alcanar,  va tenir lloc la xerrada “La Cooperativa com a model empresarial’ a càrrec del Sr. Josep Mª Altabella, Cap de secció d’ocupació de les Terres de l’Ebre i responsable del Registre de Cooperatives i el Sr. Juan Manuel Jamarillo, Tècnic del Registre de Cooperatives. La Xerrada anava adreçada a l’alumnat de 4t d’ESO que cursa el Projecte Cooperativa Ecojoves , al de Cicle Formatiu de Grau Mitjà i al  de Batxillerat Social.

També dins de les mateixes jornades el dijous 30 d’abril va tenir lloc la xerrada “Buscat la vida i fes-te rentable: com buscar-se la vida per a ser un professional que contracten les empreses“, a càrrec del Sr. Oscar Salvadó Valls, Consultor freelance de e-commerce, marqueting online i publicitat PPC i Social Media Manager. La xerrada que, estava adreçada a l’alumnat de cicles i 1r de Batxillerat social, va anar seguida d’un seminari , “Com emprendre a Internet:bases per a preparar un projecte a Internet per a vendre”, a càrrec del mateix ponent.

Ximo Alonso

Coordinador de  Formació Professional de l’ Institut Sòl-de-Riu