Escola i família, junts x l’educació!

Imagen 3

Sou pares o mares? Teniu inquietuds per conèixer recursos educatius per als vostres fills/es? Esteu amoïnats per l’inici de curs en cas de començar una nova etapa educativa? Voleu ajudar als vostres fills/es en els estudis i no sabeu com?… L’espai web Família i Escola. Junts x l’Educació del Departament d’Ensenyament us ofereix informació, orientacions i recursos per millorar la implicació de la família en el procés escolar dels seus fills i filles i facilitar-los la tasca educativa. I des de la Xarxa Telemàtica d’ensenyament a Catalunya podreu trobar també múltiples recursos disponibles per promoure la implicació de les famílies en el procés escolar i educatiu dels seus fills i la participació en el funcionament del centre: http://www.xtec.cat/web/comunitat/escolaifamilia .