Classes extraescolars de francès a l’Institut Sòl-de-Riu, preparació per al DELF

foto 5        foto 5(1)

Durant el curs 2013/2014 el nostre Institut va participar en la primera convocatòria a les proves oficials de Llengua Francesa impulsada pel Departament d’Ensenyament i l’Institut Francès de Barcelona,  adreçada a l’alumnat que cursa francès com a segona llengua estrangera, per a l’obtenció del “Diplôme Elémentaire de la Langue Française” (DELF)

Des del departament de Llengües Estrangeres reconeixem que el DELF escolar és una bona oportunitat perquè l’alumnat pugui aconseguir una acreditació oficial del seu nivell de llengua francesa i és per això que en el curs 2014/2015 continuarem participant activament en aquesta iniciativa de DELF escolar amb una acció formativa gratuïta.

Les classes, impartides per la professora de francès de l’institut, Remei Rodríguez, tenen lloc els dijous a la tarde i estan organitzades en tres grups:

15.30 a 16.30 preparació  A2

16.30 a 17.30 preparació B1

17.30 a 18.30  preparació A2.

Departament de Llengües Estrangeres