Acte en record d’Agustí Reverter

Ahir divendres 22 d’abril, coincidint amb l’organització d’activitats amb motiu de la celebració de la festivitat de Sant Jordi, vam fer un acte en record d’Agustí Reverter que ens va deixar el passat mes de novembre després de lluitar contra una terrible malaltia.

Al pati d’entrada al centre a les 12:00h ens vam reunir la comunitat educativa de l’Institut “Sòl-de-Riu” d’Alcanar:  alumnes, professors, personal d’administració i serveis, membres del consell escolar, representants dels pares i mares, regidora d’ensenyament, inspector, familiars i amics, tots junts  per acomiadar-nos d’Agustí en un senzill i emotiu acte.

L’acte va començar escoltant la cançó “VIDA” interpretada per Estrella Morente i Lluís Llach. Tot seguit Carme Caballer, directora del centre, va fer el parlament en representació de la comunitat educativa. A continuació, tres alumnes van llegir el poema “Lletra a Dolors” de Miquel Marti Pol.

Finalment, Antonio Alfaro va ser l’encarregat d’intervenir en nom dels companys del departament antropològic. I per tancar l’acte, l’alumna Agnès Camatxo Buj va interpretar amb l’arpa un fragment de l’obra “Rimbambelle 3”, de Bérnard André.

Gràcies a tots els qui vau fer possible aquesta celebració.

Aprendre que res no acaba
si dintre meu abans no acaba
que el sol no es pon sense tornada
si  en el teu cor esclata l’alba
Aprendre que l’esperança és mentida
si no hi ha cada dia un esforç pel nou demà
Aprendre a estimar-se la vida quan la vida fa mal.
Lluís LLach