XXVIII Setmana Cultural a l’Institut Sòl-de-Riu

L’Institut Sòl-de-Riu celebra la Setmana Cultural del curs 2023-2024.

Com ja és tradició, coincidint amb les festes dels bous d’Alcanar, enguany a l’Institut hem organitzat la XXVIII Setmana Cultural per a tot l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO).

Dilluns vam anar a Port Aventura i dimarts l’alumnat de l’ESO va participar en uns tallers de taitxí, ball (Gentsana), risoteràpia, CIPTE i bàsquet, que com fa uns anys ve organitzant l’AFA. Alguns professors també van preparar tallers de ciència i matemàgia. Per a finalitzar la setmana, vam fer un esmorzar saludable, també facilitat per l’AFA.

A continuació us deixem un petit recull d’imatges on es poden veure les activitats realitzades.