XVII Premis Federico Mayor Zaragoza 23/24

Avui, dissabte 11 de maig de 2024,  el nostre centre ha assistit al lliurament dels premis Federico Mayor Zaragoza del curs 23-24, envers la temàtica “Les relacions personals i les xarxes socials“. L’acte ha estat presidit pel Sr. Federico Mayor Zaragoza, president de la Fundación Cultura de Paz i exdirector general de la UNESCO.

El certamen està organitzat per l’Associació Amigues i Amics de Tortosa per a la UNESCO, el Consell Social de la URV i Campus Terres de l’Ebre de la URV, amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa, la Fundación Cultura de la Paz, el Departament d’Educació i Departament d’Igualtat i feminismes de la Generalitat de Catalunya, la Fundació privada Durant & Martí i la Cambra de Comerç de Tortosa.

Per últim, el Dr. Federico Mayor Zaragoza ens ha fet lliurament , com a guanyadors d’un accèssit per el curtmetratge elaborat per l’alumna Miriam Ivan amb la col·laboració dels alumnes Àlex Alfara Soler i Jakub Haluska en l’optativa de 2n d’ESO “Coding With Scratch”,  d’un trofeu commemoratiu dissenyat per l’artista ebrenc Joan Iniesta i un llibre del Dr. Mayor Zaragoza anomenat “Recuerdos para el porvenir”. A més, hem rebut una gratificació de 125€.