Xerrades sexualitat

Aquesta setmana, les Mossos de la unitat del GAV de Mossos d’Amposta han acudit al nostre centre a fer unes xarrades dirigides a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

La de quart d’ESO portava com a títol Com comença tot? I es va parlar de la violència de gènere i com detectar que la relació és tòxica i pot derivar a violència.

Per altra banda, la de 1r de Batxillerat portava com a títol Violència sexual en espais d’oci? I es va parlar de la tipologia de violències sexuals, les conductes que estan penades i el canvi que ara hi ha actituds que són denunciables administrativament (com si fossin denúncies de trànsit per entendre).

Considerem que a partir d’aquestes edats és important que l’alumnat conegui el contingut d’aquestes xerrades.