PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA CURS 2023-2024

PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA TELEMÀTICAMENT – ESO

IMPORTANT: la preinscripció està destinat per les famílies dels alumnes de 6è curs que passen a 1r ESO o alumnes que venen d’altres centres.

2024_2025_Alumnes assignats al centre amb primera petició (17/04/24)

2024_2025_llista d’espera

2024_2025_Alumnes preinscrits al centre

Llistat ordenada definitiva, alumnat 1r ESO, curs 24/25

• Termini del 20 al 28 de juny de 2023

ALUMNAT D’ESO, NOU AL CENTRE

Per tal de facilitar els tràmits de matriculació, cal seguir els següents passos:

1. Emplenar el següent formulari.  Per això teniu de termini del 5 al 19 de juny de 2023.
      2. Entre els dies 20 i 28 de juny, heu  de passar per secretaria a formalitzar la matrícula en horari de: Matins de dilluns a divendres, de 10:30 h a 13:00 h

Per això cal fer:

1. Signar el formulari realitzat durant el període del 5 al 9 de juny
        2. Pagament de 5€ per l’adquisició de l’agenda escolar
        3. Presentar la documentació següent, sinó s’ha fet en la preinscripció:
          • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
          • Original i fotocòpia del DNI de les persones sol·licitants (pare i mare o tutors legals) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
          • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
          • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena. Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.
          • 1 fotografia de carnet.
          • Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.
          • En el cas de que la tutela només la tingui un dels pares, còpia de la sentència que així ho manifesti.

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICAMENT-BATXILLERAT

• Termini del 22 de juny al 3 de juliol de 2023

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA FPBÀSICA (PRESENCIALMENT)

• Preinscripció és presencial: 16 al 25 de maig
  • Matrícula: 15 al 21 de juny

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA (TELEMÀTICAMENT) –

CICLES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL DE GRAU MIG – VIDEO, DJ I SO I MANTENIMENT ELECTROMECÀNIC

PREINSCRIPCIÓ

• Presentació de sol·licituds

Amb la voluntat de garantir l’accés a la formació professional de l’alumnat que es troba cursant encara l’educació secundària obligatòria o altres ensenyaments equivalents, el Departament d’Educació ha establert dos terminis diferents de presentació de sol·licituds acotats de la manera següent:

SEGONA ADMISSIÓ

MATRÍCULA

• Alumnat amb continuïtat d’escolarització (en general, que cursa quart d’ESO en l’actualitat): del 3 al 7 de juliol de 2023
PERÍODE MATRÍCULA ORDINÀRIA (CFGM Manteniment i Electromecànica i Vídeo, Discjòquei i So)

1. Emplenar el formulari
      2. Durant el període de matriculació, heu  de passar per secretaria a formalitzar la matrícula, en horari de:

Matins de dilluns a divendres, de 10:30 h a 13:00 h

Per això cal fer:

1. Signar el formulari. Si no poden imprimir el formulari, el centre se’n farà càrrec de fer-ho, per tal de poder signar aquest.
      2. Pagament de 1,5 € per l’assegurança escolar
      3. Presentar la documentació següent, sinó s’ha fet en la preinscripció:
        • 1 fotografia de carnet.
        • Còpia del resguard del pagament del Títol d’ESO o l’historial acadèmic.
        • Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.