Model híbrid Ensenyaments Postobligatoris Curs 20/21

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que degut a la situació provocada per la COVID-19 i seguint les indicacions del Departament d’Educació a partir del proper dilluns dia 02 de novembre de 2020 iniciarem el model híbrid en els cursos d’ensenyaments postobligatori (Batxillerat i Cicles Formatius).

Aquest model consisteix bàsicament en combinar les classes setmanals presencials i virtuals de manera que es podrà reduir el nombre d’alumnat que assisteix al centre al mateix temps.

Resum explicatiu de les classes virtuals:

1. Les classes virtuals es realitzaran dintre de l’horari lectiu de centre de 8:30h a 15:00h.
    2. L’assistència a aquestes classes virtuals és obligatòria.
    3. Les classes virtuals tindran una durada d’1 hora lectiva i l’alumnat estaran connectats per videoconferència amb el professor/a de cada matèria.
    4. Cada hora es comptabilitzarà l’assistència a través de iEduca per tal que les famílies puguin portar un seguiment.

En el següent enllaç es pot consultar mes detalladament com funcionarà aquest model híbrid i també quina seqüència horària seguiran cadascun dels grups de 1r i 2n de Batxillerat, 1r i 2n de CFGM de Manteniment Electromecànic i 1r de CFGM de Vídeo, discjòquei i so.

CONSULTAR MODEL HÍBRID

Atentament,