Llibres Llengua Anglesa Curs 22/23

Benvolgudes famílies,

Aquest curs la compra del Llibre de text de Llengua anglesa es realitzarà directament amb la Editorial Burlington a través del següent enllaç:

Network ESO Student’s Book + Workbook Catalan Webbook

1r BATXILLERAT

MAKE THE GRADE 1 PACK SB + WB DIGITAL CATALAN

2n BATXILLERAT

MAKE THE GRADE 2 PACK SB + WB DIGITAL CATALAN

Un cop feta la compra rebreu al correu electrònic indicat el codi d’activació de la llicència del llibre digital. Us recomanem que no l’activeu i espereu a fer-ho el primer dia de classe d’anglès al mateix centre. D’aquesta manera es podran realitzar les reclamacions oportunes a l’Editorial si hi ha algun problema.

IMPORTANT: Les famílies amb alumnat amb algun tipus d’adaptació curricular en l’àmbit de llengua anglesa rebran un comunicat notificant que NO hauran de comprar cap llibre de text d’Anglès: el centre crearà un Banc gratuït amb llibres de text de Llengua Anglesa  per aquest perfil d’alumnat.

Atentament,

Equip directiu INS Sòl-de-Riu