Comencem el Pla de Lectura

L’alumnat de 1r d’ESO ha començat aquesta setmana el Pla de Lectura a través del qual, cada dia, es dedica mitja hora de lectura a l’aula.

Els objectius que es planteja aquest Pla de Lectura són millorar l’aprenentatge de la lectura i dotar l’alumnat d’estratègies de comprensió lectora, utilitzar la lectura per adquirir coneixement i fomentar l’hàbit lector i el plaer per la lectura.

Així doncs, els dilluns duem a terme lectura en veu alta, els dimarts i els dijous llegim un llibre de tria lliure i els dimecres i els divendres realitzem activitats per a millorar la comprensió lectora.