Citius, altius, fortius curs 23-24

Citius, altius, fortius.

El dimecres més de 200 alumnes, els nostres i els de diferents centres veïns, van fer la trobada anual d’atletisme en relació a les sessions treballades a Educació Física.

L’alumnat de 1r Batxillerat es va implicar en l’encàrrec de dirigir les activitats als alumnes de 1r d’ESO.

Més enllà de les activitats atlètiques treballades, la jornada va estar un exercici de convivència, de tolerància i de respecte.

Agrair la implicació i col·laboració al CME de Vinaròs, al Club d’atletisme de Vinaròs i als centres educatius implicats, IES Maestrat IES La Sènia.

Gràcies per fer-ho possible.