Butlletins 3a Avaluació i Final del curs 19/20

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, desitgem que tothom estigui bé malgrat el difícils moments que estem vivint tots plegats però estem segurs que totes i tos units guanyarem aquesta batalla contra el virus.

En segon lloc, us comuniquem que al llarg de demà, 16 de juny, tindrem disponibles els butlletins corresponents al tercer trimestre i l’avaluació Final dels cursos d’ESO i el dia 19 de juny per a 1r de Batxillerat. Els tutors del CFGM IME informaran i lliuraran personalment de manera telemàtica a l’alumnat del cicle formatiu aquests butlletins.

De manera excepcional degut a aquesta situació  provocada per la COVID-19 els tutors i tutores de l’ESO, Cicles Formatius i Batxillerat enviaran aquests butlletins per correu electrònic corporatiu de l’alumnat (@institutsolderiu.cat) o, també,  pel mitjà que acordin, a les famílies que ho demanin per correu electrònic al corresponent tutor o tutora.

A més, us informem que els informes de la tercera avaluació també estaran disponibles per tot l’alumnat d’ESO a partir de demà i per l’alumnat de 1r de Batxillerat  a partir de divendres al portal iEduca (recordem que no es pot consultar a l’aplicació iEducaTokapp sols a la pàgina web de iEduca).

A continuació us deixem els correus corporatius de les tutores i tutors:

Curs Tutora/Tutor Correu corporatiu
1rESO A