Arriba Sòl-de-News!

Us presentem la revista Sòl-de-News (núm.1).

Amb la intenció de ser una eina amb diferents finalitats: divulgar el quefer educatiu, ser un mitjà de comunicació i entesa entre tots els sectors de la comunitat educativa, fomentar entre els alumnes el gust per l´escriptura i la pràctica de diferents tipus d´escrits i impulsar el treball en equip. Des d´aquí donem les gràcies a l´alumnat que ha cursat l´optativa, als Departaments Didàctics que han col·laborat i a les persones que van animar i van fer possible aquest projecte.

Accedir a Sòl-de-News

També podrem accedir a Sòl-de-News a la pàgina web en: menú>Sòl-de-News. Allí trobarem els nous números d’aquesta revista i, al mateix temps, podrem consultar totes les publicacions arxivades de l’antiga “La Revista” de l’Institut. També podrem trobar un accès directe a la pàgina principal (menú part esquerra).
Us convidem a gaudir d’aquestes publicacions!