Acte cloenda 25è Aniversari Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar

La comunitat educativa de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar va celebrar l’acte de cloenda del 25è aniversari del centre.

Ahir divendres 28 de juny de 2019, malgrat l’adversitat de les altes temperatures, va tenir lloc la festa de cloenda dels 25è aniversari del nostre centre en la que a partir de les 19h alumnat, famílies, professorat i representants de les diferents entitats locals van poder visitar les instal·lacions i retrobar-se amb antics companys i coneguts.

El centre es va vestir de festa en aquest motiu i els assistents van poder veure les diferents exposicions que deixaven veure alguns dels premis, projectes i altres esdeveniments realitzats al llarg d’aquests 25 anys. També, es va poder visualitzar un vídeo amb nombroses imatges i recull d’altres curtmetratges que hem pogut recopilar i quedaran per la posteritat.

Al voltant de dos quarts de nou va tenir lloc la benvinguda oficial i els parlaments en els que van intervenir la regidora Maribel Ramón i la directora del centre Carme Caballer.

Tot seguit, els nombrosos assistents vam poder gaudir de diferents actuacions musicals. En primer lloc, l’alumnat de primer i segon d’ESO que van interpretar diferents cançons amb flauta dolça dirigides i acompanyades a piano pel professor de música en Rubén Cursà. En segon lloc, la Coral de l’INS Sòl-de-Riu en va delectar amb diferents peces musicals dirigides pel director de la coral en Gerard Ramón acompanyat al piano per el músic Víctor Moya i amb la direcció especial d’una peça musical per part del reconegut director de música Constantí Sotelo.

Finalment, els assistents van poder petar la xerrada mentre es servia un petit refrigeri i, per últim, una bona part dels participants a la festa es van quedar al sopar que va tancar aquesta jornada festiva.

Volem donar les gràcies a l’AFA d’Alcanar, a l’Ajuntament d’Alcanar, al Consell Comarcal del Montsià, al supermercat Bon Preu, a la Cooperativa d’Agris d’Alcanar S.C.C.L., a Cítrics la Canareva SL., a Vivers Isidre Queralt, per col·laborar en fer possible aquest acte i, evidentment, agrair al nostre alumnat i professorat per la dedicació i esforç personal que han mostrat i, per suposat, a tota la comunitat educativa.