8 de març

Per a commemorar el 8 de març, hem dut a terme una sèrie d’activitats per a treballar la perspectiva de gènere. Durant el mateix divendres 8 de març, l’alumnat de 1r d’ESO va visualitzar el documental De què es queixen les dones? en què s’analitzen molts àmbits de la vida quotidiana, professional, laboral i cultural i es reflexiona sobre les discriminacions que encara viuen les dones pel fet de ser-ho.

A més a més, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la diada del 8 de març a través de diverses matèries: han dut a terme pòsters de dones científiques, han realitzat el llibre gràfic Dones viatgeres, han treballat poemes de Maria Mercè Marçal i els han convertit en mems i han treballat el còmic “Ni fiminismi ni misclismi”.

L’alumnat de 2n d’ESO també han dut a terme biografies de dones que fan o han fet història, han treballat el text de Rosa Montero “Ella también” i han compartat la cançó de Nebulossa amb el poema “Somos mujeres” d’Elivira Sastre.

Continuarem treballant per la igualtat de gènere i educant el nostre alumnat per desterrar aquest tipus de discriminació.