Reportatge TV3 “Heteroavaluació a l’INS Sòl-de-Riu”

Aquest matí ens ha visitat un equip de TV3, concretament el corresponsal de la televisió pública a les TTEE Victor Sorribes.
El motiu de la seva visita ha estat recollir de primera ma (de professors, pares i alumnes) informació de l’experiència d’avaluació familiar a la matèria d’EF.
Aquesta heteroavaluació s’està desenvolupant a 1r i 2n d’ESO i en conèixer de la seva existència el mitjà informatiu comentat (TN comarques) ha considerat cobrir-la com a noticia.
Us mantindrem informats del resultat final de les gravacions, de l’emisió de la noticia i altres repercussions d’aquest fet.