Primera Impressió 3D curs 2018/2019

El alumnes de Tecnologia Industrial a Batxillerat ha estat els primers en imprimir una peça en 3D d’aquest curs.IMG-20181005-WA0000

Avui en dia és imprescindible tenir coneixements envers les noves tecnologies i en l’INS Sòl de Riu no ens volem quedar enrere. Des del passat curs disposem d’una impressora 3D i la utilitzem per ensenyar als nostres alumnes part d’aquest món de la manufactura digital.

Al llarg d’aquest curs 18/19 altres matèries de l’àmbit científic-tecnològic, matemàtic i artístic també realitzaran activitats envers aquesta innovadora eina.