Taller “La creativitat i la comunicació com a motors de canvi”

capsules

Avui l’alumnat de 4tESO del projecte ECOJOVES  han realitzat un taller sobre “La creativitat i la comunicació com a motors de canvi” dinamitzat per tècnics de la Oficina Montsià Jove del Consell Comarcal del Montsià en col·laboració a Escola de Teatre i Circ d’Amposta. EtcA.

El taller ha consistit en un conjunt d’activitats dissenyades de manera que, a través del joc dramàtic i l’ expressió corporal, el jove desenvolupi valors personals que fan referència a les relacions socials, la comunicació amb els altres i l’expansió d’un imaginari propi i creatiu davant diferents situacions vinculades a l’àmbit del treball.

Objectius generals:

1. Desenvolupament de la creativitat i la comunicació vinculant-les al desenvolupament de la personalitat i l’apoderament dels joves envers la inclusió en el món laboral o professional.
  2. Potenciar la capacitat de representar simbòlicament la realitat que ens envolta fiançant el coneixement de la mateixa des de les pròpies possibilitats creatives i mitjançant un treball personalitzat i grupal.

Objectius específics:

1. La comprensió de les diverses causes o situacions que generen emocions positives i negatives.
  2. L’ afrontament o resolució d’ emocions negatives.
  3. Les habilitats de comunicació verbal i no verbal.
  4. La resolució de problemes.
  5. Un augment de conductes socials afavoridores de la socialització (conductes d’ ajuda, assertives, de cooperació) així com una disminució de conductes pertorbadores (agressives, passives, etc.)
  6. Impulsar actitud innovadores.
  7. Motivació cap al canvi.
  8. La millora de l’ autoimatge.
  9. La identificació de vàries emocions.
  10. Estimular la creativitat.

12375151_10154108053749026_4023555244441209337_o