El nostre centre acull la 5ª edició dels Premis Idea’t

El passat dijous 27 d’abril es va celebrar al nostre institut per primera vegada la entrega dels premis Idea’t 2017, una iniciativa del Consell Comarcal del Montsià per premiar les millors idees dels alumnes dels instituts de formació professional de la comarca. L’objectiu d’aquests premis és fomentar l’esperit emprenedor, la estimulació de noves idees i la creació d’empreses, entre els estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà dels Instituts de la comarca.

En aquesta cinquena edició,  hi han participat 5 centres: l’Institut Montsià, l’Escola d’Art i Disseny d’Amposta (ESARDI), l’Institut Alfacs de la Ràpita, l’Institut Sòl de Riu d’Alcanar i l’Institut de la Sénia.

En aquesta fase final s’han presentat 24 projectes corresponents a 54 alumnes. El concurs, a banda de lliurar un detall als alumnes i centres participants, estableix dues categories de premiats: millor idea per centre i millor idea comarcal. El jurat va acordar concedir el premi a la millor idea comarcal a Cristina Badia Pasqual, Júlia Bel Bel i Ariadna Sabaté Llusà, del’Escola d’Art i Disseny d’Amposta (ESARDI), pel seu projecte “ILAV”.

La resta de guanyadors i guanyadores a la millor idea per Centre han estat:

• Maria Montesó Rius i Ariadna Solà Morelló, de l’Institut Els Alfacs de Sant Carles de la Ràpita.
  • Maria Pla Prades, Anna Herrero Domínguez i Lídia Moreno Rodríguez, de l’Institut La Sénia
  • Francesc Àvila Forés, de l’Institut Sòl-de-Riu
  • Aleix Nadal Ferré i Jordi Muria Franch, de l’Institut Montsià.

Va ser premiat com a millor idea del nostre institut l’alumne de 1r del cicle de manteniment electromecànic Francesc Àvila ideant un teclat per a ordinador amb símbols i fórmules matemàtiques per facilitar la introducció als processadors de text.

Felicitats!