Aprenem Junts, engeguem màquines!

El blog d’Aprenem Junts torna a estar actiu, si li feu una ullada podreu trobar les activitats que hem dut a terme aquestes primeres setmanes de formació i informació al centre: alumnes que el curs passat van fer el voluntariat han explicat als seus companys i companyes com va estar la seva experiència.
També ens han visitat Carla i Anna de L’Onada i Eva de la biblioteca, d’aquesta manera l’alumnat ja ha tingut un primer contacte amb les persones que els ajudaran amb el servei comunitari.
Aprofitem per a invitar-vos a la presentació del projecte d’aprenentatge servei que tindrà lloc el proper dilluns dia 17 d’octubre a la biblioteca municipal Trinitari Fabregat.
Joana Subirats Àlvarez
Coordinadora del projecte d’Aprenentatge Servei