L’INSTITUT SÒL-DE-RIU DIU NO A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

25 N: TOTS UNITS DIEM NO

El passat dilluns 25 de novembre tota la comunitat educativa de l’Institut Sòl-de-Riu es va reunir al saló d’actes del centre per a fer un crit en contra de la violència de gènere.

L’acte fou conduït per l’alumnat de quart d’APS i organitzat per les professores Neus Barrera i Pili Salvadó.

La celebració va consistir en la projecció d’unes imatges i la lectura d’uns escrits redactats pels propis alumnes. A continuació van interpretar la cançó de Rozalén “ La Puerta Violeta”, amb llenguatge de signes.

Tots plegats vam cridar: “Si en toquen a una, ens toquen a totes”

L’acte es va tancar amb una desfilada de tot alumnat i professorat assistent, fins la porta violeta, on van estripar les notícies relacionades amb el tema, prèviament treballades a tutoria.

Tot seguit us mostrem un recull d’imatges de l’acte i un vídeo.

Us volem donar les gràcies a tots i totes per la vostra ajuda i implicació.

Neus Barrera

Pili Salvadó