Premis IDECE

Volem recordar a tot l’alumnat de batxillerat i les seves famílies que ja està activa la inscripció per concursar a la vuitena edició dels Premis IDECE. Tal i com es publica al seu web i al DOGC (DOGC Núm. 7965 – 23.9.2019) alguns dels aspectes més destacats són els següents:

“L’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre ha creat els Premis IDECE, per fomentar la projecció de les Terres de l’Ebre.”

“Aquests premis s’han creat per reconèixer la creativitat i l’esforç dels alumnes, els treballs dels quals hagin estat elaborats amb una qualitat de continguts, anàlisi, aprofundiment i metodologia suficientment acreditats per esdevenir un projecte coherent i d’interès social en el camp del desenvolupament integral de les Terres del’Ebre.”

” La dotació econòmica dels Premis IDECE queda distribuïda de la forma següent: 1r. premi, dotat amb 1.500 euros. 2n. Premi, dotat amb 1.000 euros. 3r. premi, dotat amb 700 euros. 4t. Premi, dotat amb 500 euros.”

“El termini de presentació dels treballs en paper, juntament amb el CD o el llapis de memòria USB, i el sobretancat que s’hi acompanya, és d’un mes, a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució alDiari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).”

Podeu trobat tota la informació en aquest enllaç:        8ª edició Premis IDECE
Us animem a participar!