Xerrada sexualitat 3r ESO

Avui, 21 de març, els alumnes de tercer de l’ESO han gaudit d’una experiència educativa única amb la visita d’una experta en sexualitat de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. Aquesta visita ha suposat una oportunitat valiosa per als estudiants per aprofundir en la comprensió d’una sexualitat afectiva i saludable.

Durant aquestes xerrades, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de reflexionar sobre diversos aspectes de la sexualitat, incloent-hi temes com el respecte mutu, la comunicació en les relacions afectives i la prevenció de situacions de risc.

Aquesta iniciativa és fonamental per promoure una visió positiva de la sexualitat entre els joves, fomentant el diàleg obert i proporcionant als alumnes les eines necessàries per prendre decisions informades i responsables en relació amb la seva pròpia sexualitat.

Des de l’Institut Sant Andreu, agraïm a l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca per facilitar aquesta experiència educativa enriquidora.