Tres alumnes de 3r d’ESO, finalistes de Ficcions

La Mara Rodríguez, la Marta Escolá i el Carlos Pinzón,  alumnes de 3r d’ESO del nostre institut, han estat finalistes al concurs literari Ficcions, l’aventura de crear històries, impulsat per l’Associació de Mitjans de Comunicació (AMIC).

El concurs, que ha rebut la participació de 2.903 alumnes de 341 centres educatius dels Països, ha esdevingut un punt de referència per aquells estudiants amb inquietuds literàries. Així mateix, pretén incentivar la creativitat i la imaginació dels joves tot impulsant l’ús de la llengua catalana.

El passat dijous dia 25 de maig es va fer públic el veredicte en un acte celebrat a La Pedrera de Barcelona en què van assistir-hi els tres alumnes, acompanyats dels seus familiars i la professora de Llengua catalana, matèria des de la qual s’ha fomentat la participació.

web