Proves per completar els ensenyaments de l’ESO (Només per ex-alumnes del centre)

Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que el mes de març de cada any organitzen els centres educatius; a cada centre es constitueix una junta d’avaluació formada per professors de quart d’ESO i presidida pel cap d’estudis. Podeu trobar tota la informació al següent enllaç:

Es poden presentar a la prova les persones que compleixen els requisits següents:

1. Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de la prova. També s’hi poden presentar amb 17 anys o complir-los dins l’any natural de la prova si es troben en alguna d’aquestes situacions (cal presentar la documentació que ho acrediti):
    – tenir un contracte laboral que els impedeixi d’assistir al centre educatiu en règim ordinari,
    – trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball o
    – ser esportista d’alt rendiment.

2. Haver finalitzat l’ESO sense obtenir el títol i no tenir més de 5 matèries pendents de qualificació positiva (compten com una sola matèria les cursades amb el mateix nom en diferents cursos).

3. Haver finalitzat l’ESO durant un dels 2 cursos anteriors al qual es presentin a les proves. La sol·licitud per fer les proves s’ha de presentar entre el 3 i el 14 de febrer de 2020 a la secretaria del centre on la persona sol·licitant va estar matriculada de quart d’ESO per última vegada.  Imprès de sol·licitud per l’alumne.