Projecte de 1r d’ESO – Teatre i circ

Els projectes de 1r d’ESO ja han arribat al seu equador i, des del projecte de teatre i circ, volem compartir amb vosaltres les obres realitzades pels dos primers grups.

Es van estrenar amb nosaltres els alumnes de 1r A, amb Dos monos muy monos en el Santicirco nº 57, on explicaven la història de dos micos que van escapar-se de casa i van arribar a un circ. Van acabar tan meravellats amb el que van veure, que s’hi van quedar a viure i treballar allà!

A 1rB, el projecte va començar un mes abans de Nadal i això va inspirar l’alumnat per crear Cómo el Grinch NO robó la Navidad, una obra que ens mostrava la història dels elfs Theo i Kori infiltrant-se en un circ per fugir del Grinch i poder salvar el Nadal.

A les dues obres, els alumnes han pogut mostrar les seves habilitats artístiques i creatives. A més del diàleg i la representació teatral, també han preparat emocionants números de circ que han après i practicat amb dedicació.

Esperem que us agradin!