Nanotecnologia 3r ESO

L’alumnat de 3r d’ESO, dins de l’assignatura de ciències naturals, està realitzant un dels reptes (superfícies súper hidrófobiques) del concurs de pòsters NanoEduca. A aquest programa l’alumnat crea vídeos i pòsters on es responen a preguntes que posen de manifest les aplicacions de les naotecnologies o la seva presència futura.

La nanotecnologia requereix tretabllar de forma interdisciplinar i aquest concurs permet facilitar al nostre alumnat una aproximació apassionant al coneixement on deixem de ser passius de la informació i es converteixen en subjectes actius per als quals la curiositat es converteix en el motor principal de les seves accions. Fotografies Nanotecnolgia 3r ESO.

web

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *