Informació a les famílies sobre les eleccions al CE

Us informem que s’ha publicat al DOGC la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, que es farà entre el 5 i el 30 de novembre.

En el taulell d’anuncis de l’Institut podeu trobar publicada  la resolució del director del centre amb la convocatòria del procés. En allà podreu trobar les dates principals del procés i la quantitat de persones que renoven en cada sector. Us adjuntem aquesta convocatòria i també el model de sol.licitud per poder participar a la renovació del sector pares i mares de l’alumnat. Les votacions es faran el dimecres 28 de novembre, 9 a 11,00 hores, a la Biblioteca de l’Institut.

També podeu trobar més informació a la pagina del departament d’ensenyament: Orientacions per la participació de les famílies