Guanyadores concurs cartells contra el tabac

El dia 31 de maig és el Dia Internacional contra el Tabac i des de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca es promouen una sèrie d’accions per a conscienciar a la població sobre les conseqüències negatives d’aquest vici, a nivell individual i per al medi ambient.

Una d’aquestes accions ha estat un concurs de cartells el guanyador del qual veuria la seva obra impresa per tot el poble. Amb gran orgull podem ja anunciar que les guanyadores d’aquest concurs han estat les nostres alumnes de 1rD Sara Prestieri i Gloria Balsera!

Aquest cap de setmana, durant la Fira de la Primavera, en el Teatre Núria Espert, es va fer l’acte oficial de presentació del cartell i el lliurament dels premis i diplomes a les nostres alumnes.

Moltes gràcies a l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca i enhorabona a la Gloria i a la Sara!